Anàlisi de publicitat
CACAOLAT
https://www.youtube.com/watch?v=O5_Yx0CstM4 → és l'enllaç al vídeo
Producte: nou aliment(beguda)
Target: a partir dels 7-8 anys, nivell socioeconòmic mitjà-baix, en aquest cas va més encaminat per les les dones
Target econòmic: a partir dels 13-14 anys
Recursos publicitaris:
- SEDUCCIÓ
- APARICIÓ DEL PRODUCTE, LA MARCA I EL LOGO
- ESLÒGAN POTENT
- PARAL·LELISME DEL ESLÒGAN AMB L'ACTOR
- JINGLE
BBVA
https://www.youtube.com/watch?v=sDZ756F0-iA→ enllaç del vídeo
Producte: BBVA Baby Planer
Target: pares amb fills petits, nivell socioeconòmic mitjà, homes com per dones
Target econòmic: adults
Recursos publicitaris:
- SLOGAN POTENT I DIRECTE
- JINGLE
- S'ADAPTA A LES NECESSITATS DELS CONSUMIDORS
- PROVOCA TENDRESA PEL BEBÉ
- PARALEL·LISME DEL BEBÉ AMB EL PRODUCTE
- IMATGE DE MARCA
NISSAN
https://www.youtube.com/watch?v=W9fkHpFmRE0&t=0s&index=1&list=PL84dMVfZUEg9jOrmfhFkw1zAEHtdAe454→ enllaç del vídeo
Producte: cotxe
Target: gent amb carnet de conduïr, nivell socioeconòmic mitjà, homes com dones
Target econòmic: adults amb més de 18 anys
Recursos publicitaris:
- JINGLE
- SLOGAN FORT I MODERN
- DESTACAR ALLÒ POSITIU
- COMPARACIÓ INDIRECTA AMB ELS ALTRES COTXES
- PRODUEIX FACILITATS ALHORA DE CONDUÏR
- HA FET UN ESTUDI DE MERCAT PER ADAPTAR-SE A LES NECESSITATS
- APARICIÓ DE LOGO I MARCA
- MAGNIFICAR PROBLEMES, COM PER EXEMPLE ARRIBAR TARD O ATROPELLAR A ALGÚ
- UTILITZA NOVES TECNOLOGIES (SENSORS...)
https://www.youtube.com/watch?v=O5_Yx0CstM4 → és l'enllaç al vídeo
Producte: nou aliment(beguda)
Target: a partir dels 7-8 anys, nivell socioeconòmic mitjà-baix, en aquest cas va més encaminat per les les dones
Target econòmic: a partir dels 13-14 anys
Recursos publicitaris:
- SEDUCCIÓ
- APARICIÓ DEL PRODUCTE, LA MARCA I EL LOGO
- ESLÒGAN POTENT
- PARAL·LELISME DEL ESLÒGAN AMB L'ACTOR
- JINGLE
BBVA
https://www.youtube.com/watch?v=sDZ756F0-iA→ enllaç del vídeo
Producte: BBVA Baby Planer
Target: pares amb fills petits, nivell socioeconòmic mitjà, homes com per dones
Target econòmic: adults
Recursos publicitaris:
- SLOGAN POTENT I DIRECTE
- JINGLE
- S'ADAPTA A LES NECESSITATS DELS CONSUMIDORS
- PROVOCA TENDRESA PEL BEBÉ
- PARALEL·LISME DEL BEBÉ AMB EL PRODUCTE
- IMATGE DE MARCA
NISSAN
https://www.youtube.com/watch?v=W9fkHpFmRE0&t=0s&index=1&list=PL84dMVfZUEg9jOrmfhFkw1zAEHtdAe454→ enllaç del vídeo
Producte: cotxe
Target: gent amb carnet de conduïr, nivell socioeconòmic mitjà, homes com dones
Target econòmic: adults amb més de 18 anys
Recursos publicitaris:
- JINGLE
- SLOGAN FORT I MODERN
- DESTACAR ALLÒ POSITIU
- COMPARACIÓ INDIRECTA AMB ELS ALTRES COTXES
- PRODUEIX FACILITATS ALHORA DE CONDUÏR
- HA FET UN ESTUDI DE MERCAT PER ADAPTAR-SE A LES NECESSITATS
- APARICIÓ DE LOGO I MARCA
- MAGNIFICAR PROBLEMES, COM PER EXEMPLE ARRIBAR TARD O ATROPELLAR A ALGÚ
- UTILITZA NOVES TECNOLOGIES (SENSORS...)
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada