Anàlisi de publicitat



CACAOLAT

https://www.youtube.com/watch?v=O5_Yx0CstM4  → és l'enllaç al vídeo

Producte: nou aliment(beguda)

Target: a partir dels 7-8 anys, nivell socioeconòmic mitjà-baix, en aquest cas va més encaminat per les les dones

Target econòmic: a partir dels 13-14 anys

Recursos publicitaris:
- SEDUCCIÓ
- APARICIÓ DEL PRODUCTE, LA MARCA I EL LOGO
- ESLÒGAN POTENT
- PARAL·LELISME DEL ESLÒGAN AMB L'ACTOR
- JINGLE


BBVA

https://www.youtube.com/watch?v=sDZ756F0-iA→ enllaç del vídeo

Producte: BBVA Baby Planer

Target: pares amb fills petits, nivell socioeconòmic mitjà, homes com per dones

Target econòmic: adults

Recursos publicitaris:
- SLOGAN POTENT I DIRECTE
- JINGLE
- S'ADAPTA A LES NECESSITATS DELS CONSUMIDORS
- PROVOCA TENDRESA PEL BEBÉ
- PARALEL·LISME DEL BEBÉ AMB EL PRODUCTE
- IMATGE DE MARCA


NISSAN

https://www.youtube.com/watch?v=W9fkHpFmRE0&t=0s&index=1&list=PL84dMVfZUEg9jOrmfhFkw1zAEHtdAe454→ enllaç del vídeo

Producte: cotxe

Target: gent amb carnet de conduïr, nivell socioeconòmic mitjà, homes com dones

Target econòmic: adults amb més de 18 anys

Recursos publicitaris:
- JINGLE
- SLOGAN FORT I MODERN
- DESTACAR ALLÒ POSITIU
- COMPARACIÓ INDIRECTA AMB ELS ALTRES COTXES
- PRODUEIX FACILITATS ALHORA DE CONDUÏR
- HA FET UN ESTUDI DE MERCAT PER ADAPTAR-SE A LES NECESSITATS
- APARICIÓ DE LOGO I MARCA
- MAGNIFICAR PROBLEMES, COM PER EXEMPLE ARRIBAR TARD O ATROPELLAR A ALGÚ
- UTILITZA NOVES TECNOLOGIES (SENSORS...)






Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PLANS I ANGLES

LLEIS DE GESTALT

CONCEPTES BÀSICS DE LA FOTOGRAFIA