Pràctica de creació d'una campanya publicitària


  • SALSABROSA


  • ÉS UN POT QUE CONTÈ DIFERENTS SALSES I POTS ESOLLIR QUINES TINGUI I AIXÍ TINDRES LES TEVES FAVORITES EN SOL MATEIX POT


  • L'EDAT SERIA A PARTIR DELS 5-6 ANYS, PER HOMES COM PER DONES, NIVELL SOCIOECONÒMIC MITJÀ-BAIX, ESTARIA PENSAT PER LES PERSONES QUE ELS HI AGRADI MENJAR AMB COMPLEMENTS COM LES SALSES


  • PER PROMOCIONAR-LA HO FARIEM PER INTERNET(INSTAGRAM, FACEBOOK...) I TAMBÉ CREARIEM UNA PÀGINA WEB


  • LA CAMPANYA L'ENFOCARIEM A EXPLICAR EN QUÈ CONSISTEIX BÀSICAMENT I LES SEVES AVANTATGES RESPECTE A ALTRES


  • EL ESLÒGAN ÉS SIGNIFICATIU JA QUE MOSTRA EL ORÍGEN DE LES SALSES, QUE SÓN MUNDIALS I ENCARA ESTEM PENSANT QUINA MÚSICA POSAREM


  • UNA COMPARACIÓ OBJECTIVA AMB ELS ALTRES PRODUCTES I RESALTANT ALLÒ POSITIU DEL NOSTRE, ENS ADAPTEM A LES NECESSITATS DELS CONSUMIDORS JA QUE ÉS MOLT MÉS FÀCIL I CÒMODE, ENS AGRADARIA FER UN ANUNCI AMB UN FAMÒS PER ANAR GUANYANT MÉS FAMA, PARAULES ESQUER COM ELS IMPERATIUS O ELS COMPLIMENTS

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

PLANS I ANGLES

LLEIS DE GESTALT

CONCEPTES BÀSICS DE LA FOTOGRAFIA